085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Elke ochtend rij je vol energie naar ons mooie pand in Den Haag. Weer een meevaller, en soms niet…, dat BlueMesa naast de A4, A12 en A13 zit.

Eenmaal aangekomen start je rond half negen je dag met een echt goede kop koffie die meestal al is klaargezet door salesmanager Ben. Tijdens je eerste koffie wordt er kort besproken wat we die dag gaan doen. Onno heeft gistermiddag een professional gevonden die hij vandaag kan aanbieden bij de klant en vanmiddag heeft hij een intakegesprek.

Gisteravond zag jij op je LinkedIn een vacature voorbijschieten. Wat blijkt nu? Ben kent de manager! Deze bel je gelijk op en samen met Ben kunnen jullie er dezelfde middag nog heen.

Gisteren heb je telefonisch een aantal mensen nog niet te pakken gekregen. Vanochtend bel je deze nog een keer na en ja hoor, de afspraken vliegen om je oren.

Zo, tijd voor de lunch. Onze algemeen directeur Dave komt net op tijd binnen om mee te lunchen. Lekker samen lunchen en even ontspannen voor je naar je afspraak gaat. Saai is het niet.

Na je afspraak samen met Ben, schrijf je de vacature en plaatst Nahomi deze op onze vacaturesite www.newyobs.nl. Je deelt hem direct op LinkedIn en al snel volgen de likes en reacties! Je belt de professionals die interesse hebben, je checkt de beschikbaarheid van onze eigen medewerkers, en al snel heb je een match!

Nog even de agenda voor morgen nalopen. Je hebt in de ochtend samen met onze HR consultant Linda een kennismakingsafspraak bij je prospect. Zij hebben interesse in één van onze assessments die wij aanbieden. Best leuk en afwisselend dat je klanten helpt met IT en HR vragen. Want ja, het een kan niet zonder het ander.

Aan het eind van de middag komen vandaag nog collega’s uit het veld langs. Tijd voor onze maandelijkse activiteit met presentaties, gezelligheid en lekker eten! Een paar uur later gaan we met een voldaan gevoel naar huis.

De klant

Wegens ons succes zijn wij weer op zoek naar een accountmanager. De klant zijn wij nu zelf. Een topper voor BlueMesa die ons team komt versterken!

Wij zijn gespecialiseerd in het professionaliseren van IT en HR. Door goed te luisteren, flexibiliteit, een flink dosis humor en no-nonsense resultaatgericht te werken helpen wij opdrachtgevers. Wij benoemen de pijnpunten en lossen deze op. Dit doen wij op projectbasis, het inzetten van professionals en/of het uitbrengen van een advies door onze consultants.

Onze eigen unieke kernwaarden zijn realistisch, betrouwbaar, open en resultaatgericht. Verder beschrijven opdrachtgevers ons ook als creatief, gedreven, daadkrachtig, enthousiast, flexibel, inlevend en met humor!

Ben jij die professionele enthousiaste collega met passie die wij zoeken?

Taken en verantwoordelijkheden

Je neemt verantwoordelijkheid. Een dag in het leven van een accountmanager bij BlueMesa is je focus op je klanten en de professionals die de opdrachten uitvoeren. De meeste successen bij ons zijn het resultaat van elkaar een bal toespelen. Gedrevenheid is top, winnen is gaaf, maar wij hebben een bloedhekel aan onderlinge concurrentie. Het gaat om de resultaten, jouw groei en de groei van onze klanten en BlueMesa.

Onze kernwaarden zijn jouw competenties!

Ben jij die professionele enthousiaste collega met passie die wij zoeken?

Hard skills

Naast bovenstaande kunnen de skills van een accountmanager ook zo worden samengevat:

  • Het verwerven van kennis van onze diensten en deze op peil houden;
  • Nieuwe diensten aanraden door huidige resultaten te evalueren;
  • Signaleren van behoeften;
  • Samen ontwikkelen van beleid naar (nieuwe) klanten toe;
  • Benaderen van potentiële klanten;
  • Bijhouden van je administratie waaronder contracten, relatiebeheer, offertes etc.;
  • Intensief contact houden met alle soorten relaties;
  • Vergroten van de omzet door nieuwe diensten aan te bieden;
  • Kansen in de markt te spotten en deze verder te ontwikkelen tot commerciële oplossingen.

Soft skills

Zie onze kernwaarden, maar dit zoeken wij ook in een accountmanager:

  • Stressbestendig en positief denkend;
  • Natuurlijke overtuigingskracht;
  • Klantgericht en commercieel inzicht;
  • Creatief, out of the box;
  • Communicatief, sociaal;
  • Initiatieven nemen, pro-actief;
  • Gevoel voor organisaties, politiek sensitief;
  • Zelfinzicht en vooral zelfmotivatie.

Deadline

30 november 2017

Referentie

BM17803

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de account manager voor deze functie. Vul de velden hiernaast in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl .

Linda Ruijters

Linda Ruijters

HR Manager