085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als Exact Software Helpdeskmedewerker ondersteun je de relaties met betrekking tot storingen en verzoeken op het gebied van Exact Software. Jij zorgt ervoor dat klanten altijd zorgeloos werken en altijd op jouw expertise kunnen rekenen.

De klant

Onze klant is een ICT-leverancier wat diensten levert aan het MKB. Door middel van de juiste hard- en soft- ware zijn ze in staat om de bedrijfsprocessen bij klanten te optimaliseren.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Exact Software Helpdesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die hulp nodig hebben bij hun Exact software omgeving. Hierbij zijn je dagelijkse werkzaamheden als volgt te omschrijven:

  • Je draagt zorg voor het beantwoorden van Exact Software gerelateerde vragen die telefonisch, via de e-mail of via de portal bij ons binnen komen. Je weet als geen ander d.m.v. het gericht stellen van de juiste vragen snel tot een juiste analyse te komen. Je beantwoordt de gestelde vragen waar mogelijk direct en draagt zorg voor een juiste registratie in onze database.
  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor en bewaakt de voortgang van de issues die een nadere analyse behoeven. Deze pluis je waar mogelijk zelf uit (al dan niet met behulp van een collega of externe partij) en binnen de gestelde contracttermijnen zorg je voor een passende oplossing. Daarbij beoordeel je in overleg met je teamleider of een vraagstuk waar een specifieke expertise vereist is doorgezet moet worden naar een collega, of als een adviserend gesprek gewenst is een accountmanager ingeschakeld moet worden.
  • Last but not least is het herkennen van en adviseren in betaalde consultancy-uren een belangrijk onderdeel van de functie. Om dit te stimuleren ontvang je voor iedere geplaatste consultancy-opdracht een bonus.

Hard skills

  • MBO+ /HBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met ICT en bij voorkeur enige kennis van Microsoft besturingssystemen;
  • Bij voorkeur enige boekhoudkundige kennis en kennis van bedrijfsprocessen;
  • Ervaring met Exact software en/of SQL server is een pré.

Soft skills

  • Je staat stevig in je schoenen en je bent stressbestendig;
  • Je vraagt goed door om erachter te komen wat de problemen zijn van de eindgebruiker;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur Engelse taal;
  • Dienstverlenende instelling;
  • Sterk analytisch vermogen.

Deadline

31 mei 2019

Referentie

1094

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants

Ben Wijnants

Sales manager