085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Wij zoeken een Functioneel beheerder bij wie continu verbeteren in het bloed zit.

Als Functioneel beheerder ben je namens de systeemeigenaren verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van één of meerdere informatiesystemen binnen een deel van de organisatie.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het invullen van het informatievoorzieningsbeleid van de organisatie.

In een team van 6 collega’s maak je deel uit van het Functioneel beheer team van HR Services. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de continuïteit en het optimaal functioneren van de systemen gewaarborgd is.

Werken binnen de afdeling HR Services betekent werken in een prettige, open en dynamische omgeving met professionele en gedreven collega’s.

De klant

Nederlands bouwconcern met tien werkmaatschappijen in vijf Europese thuismarkten. Zij opereren wereldwijd in specifieke markten. Zij initieert, ontwikkelt, bouwt en onderhoudt projecten op het gebied van wonen, werken, transport en recreatie.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en klachten vanuit 1e lijns support (de applicaties betreffen Cloud-oplossingen (SaaS) en onderlinge interfaces);
  • Je volgt de voortgang van uitstaande incidenten en koppelt de status terug aan de aanmelder;
  • Je verzorgt de eindgebruikersondersteuning en je verhelpt functionele problemen en vraagstukken voor de applicatieomgeving met als doel de applicatie optimaal te laten gebruiken en eindgebruikers tevredenheid te verhogen;
  • Je bent verantwoordelijk voor regelmatige rapportages over incidenten en andere geleverde diensten;
  • Je beheert en wijst gebruikersrechten toe (autorisatiebeheer);
  • Je onderhoudt contacten met een diversiteit van leveranciers en interne specialisten enerzijds en eindgebruikers anderzijds;
  • Je maakt en onderhoudt werkinstructie/gebruikershandleidingen met als doel een effectief gebruik van de applicatie door eindgebruikers te bewerkstelligen en de informatie m.b.t. de applicatieomgeving vast te leggen ten behoeve van kennisoverdracht;
  • Je werkt mee aan functionele acceptatietesten van nieuw gerealiseerde oplossingen, ingevoerde wijzigingen, eventuele dataconversies met als doel functionele aanpassingen in de applicatieomgeving gevalideerd te krijgen vanuit eindgebruikersperspectief en de kwaliteit van de applicatieomgeving te borgen;
  • Je monitort processen en bent medeverantwoordelijk voor kwaliteit van de data van het HR systeem;
  • Je bent de contactpersoon van leveranciers teneinde SLA, kosten en kwaliteit te bewaken;
  • Je neemt deel aan project- en werkgroepen;
  • Je levert specialistische ondersteuning;
  • Je geeft implicaties, beperkingen en verbeteringen en deze zet je om in voorstellen;
  • Je identificeert, diagnosticeert en registreert de hoofdoorzaken van incidenten, om herhaling van deze verstoringen te voorkomen;
  • Je identificeert (potentiële) problemen en maakt deze kenbaar bij het management;
  • Je onderkent de informatiebehoeften en vertaalt deze naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties;
  • Als teamlid draag je bij aan het verder professionaliseren van het team, de processen (continu verbeteren) en de wijze van werken met als doel functioneel beheer op een hoger volwassenheidsniveau te brengen.

 

Hard skills

  • Je beschikt bij voorkeur over een opleiding MBO+/HBO niveau en hebt affiniteit met ICT;
  • Je hebt praktische ervaring in een operationele (administratieve) werkomgeving en ervaring met verbetering van processen middels Lean;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Risk;
  • Je hebt affiniteit met (HR-)processen en met HR producten;
  • Je beschikt over ervaring met Microsoft en met name Excel.

 

Soft skills

Je bent proactief en er van nature op gericht om processen continu te verbeteren. Je kunt uitstekend samenwerken in een team. Je kunt goed omgaan met feedback, je bent klantgericht, resultaatgericht en vindt het een uitdaging om processen te verbeteren. Maar boven alles ben je iemand die begrijpt wat de behoefte van de klant is en die gericht is op het proactief en doorlopend verbeteren van de dienstverlening aan deze klanten.

  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en neemt altijd je verantwoordelijkheid;
  • Je bent communicatief vaardig, leergierig en je hebt een flexibele werkhouding.

 

Deadline

31 juli 2019

Referentie

1106

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Harry Jacobs

Harry Jacobs

Account manager