085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

In deze rol werk je met en voor professionals in een dynamische, internationale en inspirerende omgeving waarin veel waarde wordt gehecht aan teamwork, initiatief, kwaliteit, kennis delen en persoonlijke ontwikkeling. Je geeft 1e lijns support aan de Europese kantoren m.b.t. alle IT-diensten. De mate van verantwoordelijkheid is daarbij afhankelijk van jouw kennis en ervaring.  Je hebt het vermogen om goed met klanten en collega’s te communiceren, je bent consistent in het leveren van support en je bouwt continu kennis op m.b.v. tools en processen.

Zij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een concurrerend salaris, bonus, pensioen en een smartphone. Zij hechten veel waarde aan integriteit, enthousiasme en loyaliteit.

De klant

Onze eindklant is een Consultancy organisatie waarbij de ICT afdeling ondersteuning biedt aan zowel de interne klanten als de externe klanten in binnen- en buitenland.

Het ICT team is een hecht en leuk team waarbij je mag en kan leren. Humor en hard werken is in balans! ICT-professionals met ambitie, daarvoor bestaat regelmatig de mogelijkheid om door te stromen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • 1e lijns support voor alle Europese kantoren;
  • Service Desk rol en incident management, met o.a. user management, werkplek en applicatie support, telefonische ondersteuning en asset management;
  • Ownership van een aantal administratieve taken die verband houden met bestaande processen (ITIL, SOx) en documentatie (assets, supportinstructies);
  • Customer care en technisch support d.m.v. effectieve communicatie en uitvoering.

Hard skills

  • MBO+ niveau;
  • 2-3 jaar relevante werkervaring in een gelijkwaardige rol;
  • Kennis van Windows OS, Office 2016 en relevante hardware;
  • Uitstekende beheersing van de Engelse taal zowel in woord als geschrift;
  • Sterke affiniteit met technologie en processen
  • Bij voorkeur kennis van O365, SalesForce en MS Sharepoint.

Soft skills

  • Zelfwerkzaamheid;
  • Passie voor technologie;
  • Flexibel;
  • Teamplayer;
  • Gestructureerd;
  • Bewezen lerend vermogen;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Betrouwbaar;
  • Gedreven door de tevredenheid van de klant en het oplossen van problemen;
  • Geen nine-to-five mentaliteit. 
  • De wil om te helpen en samen te werken vormen kritische factoren in deze rol;
  • Jouw kennis, ervaring, kwaliteit van werk en motivatie zullen jou uiteindelijk naar een rol met meer verantwoordelijkheden brengen.

 

Deadline

1 juni 2019

Referentie

1103

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Harry Jacobs

Harry Jacobs

Account manager