085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als System administrator ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle werkplekken wereldwijd. Je bent tevens verantwoordelijk voor het onderhoud van aanverwante infrastructuur zoals AD, access management, e-mail, beveiliging, software deployment, imaging, hardware installatie en vervanging, etc. 

Je komt te werken in een klein team waar de mogelijkheid wordt geboden om je verder te ontwikkelen. 

Projecten, onderhoud en support (tickets) zullen allemaal onderdeel zijn van je dagelijkse werkzaamheden. 

Wij bieden:

  • Werken in een snel groeiend high tech bedrijf binnen een high tech industrie;
  • Kleine teams waar persoonlijke ontwikkeling voorop staat en gestimuleerd wordt;
  • Kantoor in het hartje van onze hoofdstad: Amsterdam;
  • Werken in een succesvol, dynamisch en snelgroeiende organisatie met vooruitgang altijd op het oog;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Leuke vrijdagmiddag borrels op kantoor in de bar.

De klant

Onze eindklant te Amsterdam is: informeel, innovatief, ambitieus en professioneel. De focus ligt op het leveren van best in class technologie gedreven diensten in de snelgroeiende globale markt van e-commerce betalingen.

Onze klant heeft meer dan 10 jaar ervaring in de betaalsector. Zij weten de complexiteit van lokale en cross-border e-commerce te vereenvoudigen. Zij leveren hun klanten een flexibel en makkelijk te integreren creditcard en alternatieve betaalmethoden verwerkingsdiensten via hun zeer effectieve en betrouwbare platform, ontwikkeld door leidende IT teams in Amsterdam en Madrid. Vanuit het hoofdkantoor in het centrum van Amsterdam en met kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Zuid-oost Azie, bieden zij meer dan 150 munteenheden, een high-end reporting interface en een gedegen risk managementoplossing in meer dan 40 landen.

Cultuur
Het prachtige hoofdkantoor te Amsterdam zit midden in het dynamische centrum. De dynamiek van buiten tref je ook binnen aan. Lopende door het zeer statige pand kom je collega’s tegen die je gedag zeggen en je voelt de positieve energie! Overal zie je hardwerkende vlotte medewerkers.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Implementeren en uitfaseren van diensten;
  • Werken aan automatiseren van huidige en toekomstige diensten;
  • Onderhoud en upgraden van diensten;
  • Analyseren en troubleshooten van problemen die niet kunnen worden opgelost door eerste lijn support;
  • Software updaten en deployen (PDQ Deploy);
  • Documenteren en dit up-to-date houden;
  • Zorgen dat alle systemen en werkplekken beveiligd zijn;
  • Permissies onderhouden volgens processen;
  • Algemene suppporttaken (eerste en tweede lijns).

 

Hard skills

  • HBO werk en denkniveau;
  • Ervaring met Microsoft producten zoals: Windows Server 2012, 2012 R2, 2016, Office 365, Azure, Windows 10, MDM, WSUS, Active Directory, Exchange, MDT, ADFS, etc.;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met DHCP, DNS, Routers/Switches/WI-FI, Anti-Virus, Printer management, etc.;
  • Bekend zijn met ITIL-processen, Microsoft SharePoint, Dynamics CRM en AX zijn mooi meegenomen;
  • Spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Engels;
  • Wonende in Nederland, bij voorkeur in de buurt van Amsterdam.

 

Soft skills

  • Zelfstandig en doelgericht kunnen werken aan projecten en opdrachten;
  • Een vriendelijke en klantgerichte houding;
  • Goed om kunnen gaan met heel veel dynamiek;
  • Dienstverband;
  • Hard willen werken en stapje extra willen doen;
  • Sociaal en communicatief zeer vaardig.

 

Deadline

1 december 2019

Referentie

1181

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Michael Koekebakker

Michael Koekebakker

Account manager / recruiter