De opdracht
Zie ‘Taken en verantwoordelijkheden’.
De klant
Onze opdrachtgever is een Internationaal bedrijf binnen de retail. Dit bedrijf bestaat uit een aantal bedrijven die gebruik maken van een IT Shared Service Center. Met een groep van specialisten is men verantwoordelijk voor de beschikbaarheid, betrouwbaarheid, schaalbaarheid en de performance van de IT-systemen die door de verschillende bedrijven gebruikt worden.
Taken en verantwoordelijkheden
Men is op zoek naar een Helpdesk medewerker met de volgende taken en verantwoordelijkheden:
- Algeheel beheer van het incidentensysteem binnen de Helpdesk:
- Up-to-date houden van de self service portal;
- Het begeleiden of instrueren van gebruikers bij systeemaanpassingen of vernieuwingen;
- Ondersteunen en beantwoorden van vragen en oplossen van problemen bij gebruikers;
- Eerste aanspreekpunt voor gebruikers via de mail, telefoon en Whatsapp;
- Monitoren van lopende systemen. In geval van storingen of waarschuwingen onderneem je direct actie;
- Diverse licht administratieve werkzaamheden, zoals het bijhouden van de Active Directory en documenteren van systeem- of netwerkaanpassingen op aangeven van collega’s Systeembeheer;
- Het zelfstandig oppakken en oplossen van repeterende vragen/taken.
Hard skills
- MBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 1 jaar werkervaring in eenzelfde functie;
- Een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
- Ervaring met Windows infrastructuren en operating systems;
- Ervaring met Office 365 en aanverwante Cloud applicaties;
- Up-to-date kennis en interesse in algemene IT-onderwerpen zoals WiFi en security;
- Enige vorm van flexibiliteit in jouw beschikbaarheid voor vragen en werkzaamheden buiten kantoortijden.
Soft skills
Als Helpdesk medewerker ben je de verbindende factor tussen de eindgebruikers en je collega systeembeheerders. Je bent een teamplayer. Jouw sociale en communicatieve vaardigheden komen in deze functie, waarbij je veel contact hebt met allerlei verschillende collega’s, goed tot hun recht. Je deelt graag jouw kennis met anderen.
Deadline
31 januari 2019
Referentie
1299
Geïnteresseerd?
Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants
Sales manager