085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als Support engineer werk en bouw je mee aan het, internationaal georiënteerde, hybride systeem- en netwerklandschap. Binnen het shared service center, waar je komt te werken, zijn jij en je team verantwoordelijk voor alle IT-vraagstukken.

Met jouw collega’s streven jullie naar 100% controle en beschikbaarheid van alle systemen en netwerken. Jullie beheren de werkplekken en begeleiden de gebruikers. Het behandelen van 2e-lijns complexere helpdeskvragen via het ticket systeem valt ook onder jouw verantwoordelijkheid.

De klant

Onze opdrachtgever is een Internationaal bedrijf binnen de retail. Dit bedrijf bestaat uit een aantal bedrijven die gebruik maken van een IT Shared Service Center. Met een groep van specialisten is men verantwoordelijk voor de beschikbaarheid, betrouwbaarheid, schaalbaarheid en de performance van de IT systemen die door de verschillende bedrijven gebruikt worden.

Taken en verantwoordelijkheden

Ook de volgende taken behoren tot jouw werkzaamheden:

  • Werkplek- en gebruikersbeheer;
  • Verzorgen van de uptime, performance en security van de diverse systeemapplicaties, werksystemen en netwerken op de hoofd- en nevenlocaties;
  • Het verder uitbouwen van het hybride IT-landschap en ontwikkelen van een doorlopende visie die klopt met de digitale uitgangspunten en principes vanuit de holding;
  • Zorgdragen voor veilige IT systemen;
  • Bijhouden van vak- en techniekkennis;
  • Het uitvoeren van projecten, zowel de lead in projecten vanuit de IT-afdeling alsook in een ondersteunende rol bij projecten vanuit de business.

Hard skills

  • HBO werk- en denk niveau;
  • Minimaal 3 jaar vergelijkbare werkervaring in eenzelfde functie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
  • Ervaring met Windows infrastructuren en operating systems;
  • Ervaring met complexe in- en externe netwerken;
  • Ervaring met Cloud based computing en virtualisatie;
  • Ervaring met Office 365 en aanverwante applicaties;
  • De flexibiliteit in jouw beschikbaarheid voor vragen en werkzaamheden buiten kantoortijden.

Soft skills

Jij weet je goed in te leven in de uitdagingen van collega’s en ben je een teamplayer. Jouw sociale en communicatieve vaardigheden komen in deze functie, waarbij je veel contact hebt met allerlei verschillende collega’s, goed tot hun recht. Ook ben je een echte organisator die zich verantwoordelijk voelt.

Deadline

31januari 2019

Referentie

1298

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants

Ben Wijnants

Sales manager