085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Je draagt zorg voor het gehele proces van voorbereiding tot afsluiting van alle contracten en ziet toe op de juiste naleving daarvan. Rekening houdend met relevante (veiligheids-)voorschriften en wetgeving. Verder verzorg jij in samenwerking met het management de financiële administratie.

Beschik jij over een afgeronde opleiding op MBO+/HBO niveau en heb jij een hands on mentaliteit?

Je beheerst op uitstekende wijze de Nederlandse en Engelse taal en je bent zeer handig met Excel, Word en Outlook. Affiniteit met financiële en zakelijke dienstverlening is een pré en je wilt jezelf een Leven Lang Ontwikkelen!

De klant

Wij, BlueMesa, zijn op zoek naar talent met als doel een Leven Lang Ontwikkelen! Wil jij deel uitmaken van een hecht team met eigen verantwoordelijkheden en uitdagingen? Kom maar op!

 Ben jij onze nieuwe collega financiële administratie en contractbeheer?!

 We’re different and we prove it!

 BlueMesa streeft naar een Leven Lang Ontwikkelen. Dit houdt in dat iedereen vitaal, flexibel en duurzaam inzetbaar blijft op een veranderende arbeidsmarkt. Dit doen wij graag voor onze klanten, zzp’ers en uiteraard onze eigen medewerkers. Onder andere door het inzetten van onze assessmenttrajecten voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Samen investeren in ontwikkeling tijdens de hele loopbaan, met nadruk op eigen regie.

 Naast je eigen assessments betekent dit personal coaching, training, een sparringpartner en de nodige ‘uitjes’ met elkaar.

Taken en verantwoordelijkheden

Je toont initiatieven en neemt verantwoording voor de dagelijkse voortgang en zorgt voor een efficiënte en secure afhandeling van de administratie. De functie houdt o.a. in:

    • Primair aanspreekpunt betreffende de financiële administratie;
    • Controleren en verwerken van alle binnenkomende facturen;
    • Opstellen en verwerken van alle uitgaande facturen;
    • Beheren en uitvoeren van alle werkzaamheden rondom contractmanagement;
    • Positieve contacten onderhouden met professionals en klanten.

Hard skills

  • HBO werk- en denkniveau;
  • 1 – 3 jaar relevante werkervaring;
  • Cijfermatig goed onderlegd, je weet de weg in Excel;
  • Actief op social media en bewaakt de performance van BlueMesa op LinkedIn, Twitter, Facebook etc.;
  • Bekend met kwaliteitsmanagement. Bij voorkeur ISO-9001 en NEN 4400, 27001 en/of 7510.

Soft skills

  • Analytisch;
  • Zelfmotivatie;
  • Accuraat;
  • Resultaatgericht;
  • Daadkracht;
  • Creatief.

Deadline

24 januari 2019

Referentie

380

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar ruijters@bluemesa.nl.

Linda Ruijters

Linda Ruijters

HR manager