De opdracht
Als Field Support Engineer ben je een belangrijk onderdeel van het team Field Services, waarbij jij je vooral richt op de gezondheidszorg. Je vertaalt de functionele en technische wensen van de klant naar een gebruiksvriendelijke IT oplossing. Hierin ben je ook verantwoordelijk voor de installatie en je zorgt ervoor dat systemen en netwerken goed geconfigureerd worden. Het beheer van de oplossingen voer je zowel remote als op locatie bij de klant uit.
De klant
Onze opdrachtgever is een IT-bedrijf die ICT oplossingen aanbiedt aan hun klanten.
Taken en verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken binnen de functie zijn:
- Je installeert en configureert werkstations en randapparatuur;
- Je voert zowel remote als op locatie bij de klant beheer en support uit;
- Je draait mee in de pool van beschikbaarheidsdiensten;
- Je werkt nauw samen met de projectmanager en de overige teamleden aan mooie projecten bij bestaande en nieuwe klanten.
Hard skills
Jij
- Hebt een afgeronde, relevante MBO-opleiding (niveau 4);
- Bent in het bezit van relevante certificeringen (MCSA / MCSE / ITIL);
- Hebt het liefst minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Bent in het bezit van relevante certificeringen (b.v.: MD100/101);
- Hebt ervaring met specifieke hardware en/of applicaties in de healthcare (Pharmacom, Medicom, Exquise, Visiquick, E-Zorg oplossingen);
- Hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Soft skills
Je bent een teamplayer, maar kan ook uitstekend zelfstandig uit de voeten. Jouw sociale en communicatieve vaardigheden komen in deze functie goed tot hun recht. Je bent klant- en service gericht.
Deadline
15 februari 2020
Referentie
1334
Geïnteresseerd?
Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants
Sales manager