De opdracht
Als Support Engineer binnen het team zorg jij ervoor dat klanten optimaal geholpen worden. Daarnaast denk jij mee met klanten over het toekomstige IT-plaatje en help jij waar nodig on-premise omgevingen om te zetten naar een Cloud oplossing. Producten waar jij mee gaat werken zijn o.a. Citrix, VMWare maar ook Microsoft producten als server 2012 / 2016, Exchange en RDS.
De klant
Onze opdrachtgever is een IT-bedrijf die ICT oplossingen aanbiedt aan hun klanten.
Taken en verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken binnen de functie zijn:
- Behandelen en oplossen van tweede- en derdelijns (complexe) incidenten;
- Afhandelen van escalaties;
- Proactief behandelen van back-up en monitoring meldingen;
- Zowel remote als on-site beheer bij klanten;
- Up-to-date houden van documentatie.
Hard skills
Jij
- Hebt een afgeronde, relevante MBO-opleiding (niveau 4);
- Bent in het bezit van relevante certificeringen (MCSA / MCSE / ITIL);
- Hebt het liefst minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Beschikt over voldoende kennis van Microsoft-oplossingen;
- Hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Bent in bezit van rijbewijs B.
Soft skills
Je bent een teamplayer, maar kan ook uitstekend zelfstandig uit de voeten. Jouw sociale en communicatieve vaardigheden komen in deze functie goed tot hun recht. Je bent klant- en service- gericht.
Deadline
15 februari 2020
Referentie
1332
Geïnteresseerd?
Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants
Sales manager