085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Jij bent onderdeel van het team dat de klanten en partners ondersteunt bij hun technische problemen en supportvragen. Je begrijpt de noodzaak van het goed en adequaat registreren van je werk en je vindt klanttevredenheid erg belangrijk. Wij zijn op zoek naar iemand die oplossingsgericht is, zich kan inleven in de klant en deze waar nodig adviseert. Samen met jouw andere collega’s ben je er verantwoordelijk voor dat de klanten zorgeloos kunnen werken en zich kunnen bezighouden met hun core business.

De klant

Onze eindklant is een serieuze IT-leverancier die verantwoordelijk is voor een groot aantal ICT-omgevingen van klanten. Het is een jonge, platte en gezonde organisatie met een aantal afdelingen t.w. Servicedesk, Delivery, Development, Marketing en Sales.

Taken en verantwoordelijkheden

Zie ‘De opdracht’.

Hard skills

  • Minstens 5 jaar werkervaring met server- en/of werkplekbeheeractiviteiten;
  • Cloud ervaring;
  • Bekend met Multi Tenant omgevingen;
  • Bereid zijn flexibel om te gaan met variërende werktijden;
  • Je bent een echte teamspeler;
  • In het bezit van relevante certificering;
  • Kennis van en ervaring met één of meer van de volgende onderwerpen:
    • Windows Server 2012 en 2016;
    • Office 365, Exchange en Skype for Business;
    • Microsoft SQL Server;
    • Applicatievirtualisatie;
    • RES ONE Workspace/ Automation Manager;
    • Citrix (XenDesktop/ XenApp 7.X);
    • Active Directory;
    • Powershell;
    • Automation.

Soft skills

  • Sterke communicatieve vaardigheden, in zowel Nederlands als Engels;
  • Een goede beheersing van de Engelse taal is een zeer sterke pré;
  • Klantgericht;
  • Analytisch, flexibel ingesteld en enthousiast!

Deadline

15 maart 2020

Referentie

1365

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Michael Koekebakker

Michael Koekebakker

Account manager / recruiter