085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

In het team van ruim 110 getrainde en gemotiveerde IT experts bedient onze klant vanuit Zwolle, Rotterdam en Oud-Gastel klanten door heel Nederland. Zij leveren met name IT oplossingen binnen de branches Accountancy, Zorg & Welzijn en Retail en hebben jarenlange ervaring met specifieke applicaties voor deze sectoren. Als Support Engineer binnen hun team zorg jij ervoor dat de klanten optimaal geholpen worden. Dat betekent dat je ervoor zorgt dat alle problemen zo goed mogelijk worden geregistreerd, gedocumenteerd en vooral worden opgelost! Dit doe je vooral bij klanten op het VDI-platform van onze klant in Zwolle.

De klant

Onze opdrachtgever is een IT bedrijf die ICT oplossingen aanbiedt aan hun klanten.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Behandelen en oplossen van tweede- en derdelijns Cloud incidenten;
  • Afhandelen van escalaties;
  • Proactief omgaan met monitoring meldingen;
  • Up-to-date houden van documentatie;
  • Remote beheer van Cloud klanten.

Hard skills

  • Een afgeronde, relevante MBO-opleiding (niveau 4);
  • In het bezit van relevante certificeringen (MCSA/MCSE/ITIL);
  • Het liefst minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • En beschikt over voldoende kennis van Microsoft oplossingen.

Soft skills

Je bent een teamplayer, maar kan ook uitstekend zelfstandig uit de voeten. Jouw sociale en communicatieve vaardigheden komen in deze functie goed tot hun recht. Je bent klant- en servicegericht.

 

Deadline

30 april 2020

Referentie

1410

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Michael Koekebakker

Michael Koekebakker

Account manager / recruiter