085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Op de afdeling servicedesk en beheer beantwoord je met drie andere collega’s de support calls, je monitort het streaming platform, bedient de klanten zo goed mogelijk en je werkt mee aan de ontwikkeling van de techniek om de markt altijd een stapje voor te kunnen blijven. Zij bieden je uitdagende vraagstukken en garanderen je dat elke dag anders is.

De klant

Onze eindklant biedt meer dan 500 bedrijven en lokale overheden high end webcast- en webinar-oplossingen aan via een state-of-the-art platform. Zij zijn marktleider in de Benelux voor hoogwaardige webcast- en webinar-oplossingen, die zijn gebaseerd op een ultramodern platform met de meest geavanceerde technologie. 

Onze eindklant kan alle aspecten van het organiseren, opnemen, uitzenden en archiveren van webcasts aan, waardoor de klant zich op andere prioriteiten kan concentreren. Het bedrijf biedt flexibele en op maat gemaakte formaten afhankelijk van de behoeften van de klant. Dit wil zeggen video- of audio-webcasts op locatie, conference call-webcasts, zeer interactieve professionele studio-webinars en selfservice webinar-licenties.

Hoewel zij al ruim 15 jaar bestaan, zijn ze nog jong van geest en qua medewerkers. Er heerst een informele sfeer en het belangrijkste streven is zowel klanten als medewerkers tevreden te stellen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je beheert, monitort en onderhoudt de huidige en toekomstige infrastructuur (AWS, Amazon);
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de uptime van het productieplatform;
  • Je bedient interne en externe klanten betreffende operationele en technische vragen en eventuele herstelwerkzaamheden;
  • Hierbij wordt er proactief gereageerd om storingen te voorkomen;
  • Je bent onderdeel van het testteam voor nieuwe features en releases;
  • Je werkt op variërende tijden. Maandag t/m donderdag diensten tussen 8:00 uur en 23:00 uur en op vrijdag tussen 8:00 uur en 17:30 uur.

Hard skills

  • Minimaal een afgeronde IT opleiding op MBO-niveau 4;
  • Ervaring met audio-/videobewerking is een pré;
  • Ervaring met systeembeheertaken is een pré;
  • Ervaring met Photoshop en Première Pro is een pré;
  • Enthousiaste (young) professional met ervaring op het gebied van helpdesk en/of beheer;
  • Woonachtig in de omgeving Rotterdam.

Soft skills

  • Je bent flexibel en kunt snel schakelen;
  • Je werkt nauwkeurig en je kan werkzaamheden goed plannen en organiseren;
  • Je bent leergierig en je maakt een werkterrein snel eigen;
  • Je bent communicatief vaardig, je beheerst de Nederlandse en Engelse taal volledig en de beheersing van de Franse taal is een pré;
  • Je kunt goed samenwerken in een team.

Deadline

15 mei 2020

Referentie

1441

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Michael Koekebakker

Michael Koekebakker

Account manager / recruiter