085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als Klant Succes Manager speel je een cruciale rol bij digitale transformaties in de zorgsector, wat voor deze klant een hyper growth area is. Een hele mooie uitdaging dus voor je!

Samen met je (potentiële) klanten ontwikkel je de routekaart voor het ontwerp-, uitrol- en beheer van het Microsoft platformen. Denk aan oplossingen op het gebied van schaalbare infrastructuur, veilig werken en datagedreven werken.

Als Klant Succes Manager vertaal je commerciële kansen naar passende Microsoft technologie oplossingen. Je faciliteert en genereert new business bij zowel nieuwe als bestaande klanten en denk je mee over de ontwikkeling van een nieuw portfolio waarmee onze klanten nog verder mee kunnen versnellen.

De klant

Je collega’s hebben al meer dan 800.000 gebruikers naar de cloud gebracht. Het bedrijf versnelt elke organisatie met digitale transformatie dus je doet heel relevant werk. Met Microsoft technologie op kop, de inspiratie en strategie om slimme keuzes te maken en met de beste mensen en oplossingen die er zijn. Innovatiekracht die zorgt voor blijvend resultaat.

Het is de ambitie om in 2020 de onbetwiste #1 Microsoft Business en IT-integrator te zijn en hebben ons gevraagd te helpen met de groeiambities. Het huidige team telt circa 100 Engineers, Architecten, Technical Sales en andere collega’s. Voor mensen die met veel plezier naar hun werk willen blijven komen, is dit bedrijf zeker meer dan de moeite waard om op z’n minst wat gesprekken te voeren! Wellicht is dit nu het moment voor jou om aan boord te komen.

Aanbod

Dit bedrijf ademt een ondernemende informele cultuur, waar een passie voor Microsoft technologie en oprechte motivatie om klanten naar een volgend niveau te brengen, de mensen met elkaar verbindt. Je hebt de vrijheid om te werken waar en wanneer je wilt, wat telt is resultaat. Verder krijg je natuurlijk:

  • Een markconform salaris en een leaseauto;
  • Een eigen device & opleidingsbudget om je kennis op peil te houden;
  • Gezellige en sportieve personeelsuitjes en een jaarlijks company weekend naar de sneeuw of zon.

Taken en verantwoordelijkheden

Je beseft je dat er een geen project meer is met een kop en een staart, maar dat het een proces is van continue ontwikkelen. Je werkgever evalueert daarom altijd de toegevoegde waarde van de geleverde oplossing en jij stemt deze af met de klant om resultaten meetbaar te maken, zowel kwalitatief als kwantitatief. Jij bent hierbij verantwoordelijk voor de marktontwikkeling, acquisitie en relatiemanagement binnen het zorgsegment.

Hard skills

  • Goede kennis van Microsoft Azure, Office 365 en/of SharePoint en de bereidheid om je hier continue in te blijven ontwikkelen;
  • Een consultative sales-stijl toepassen;
  • Bij voorkeur een netwerk bij Microsoft en in de zorgmarkt en de vaardigheid om dat netwerk in te zetten om resultaten te bereiken;
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.

Soft skills

  • Ambitie, lef en een sterke focus op het binnenhalen van new business;
  • Affiniteit hebt met ontwikkelingen op het gebied van Cloudtransformatie, informatieveiligheid, moderne werkplek en business innovatie in de overheidsmarkt.

Deadline

1 oktober 2020

Referentie

1513

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Tariq Wijnants

Tariq Wijnants

Account manager / recruiter