085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van controles en testen van processen en activiteiten binnen de klantoperatie van één van de merken van onze klant, om zo fouten voor hun klanten te voorkomen of snel te ontdekken. Als Kwaliteit Medewerker voer je verschillende testen en controles uit variërend van het nalopen van IT-wijzigingen tot de klantcommunicatie.

 Vanwege het dynamische karakter en de kleine organisatie ben je hands-on en denk je creatief na over het oplossen van tegenslagen of issues. Je bewaakt de voortgang van de op te lossen issues.

Je werkt nauw samen met twee ketenmanagers en je draait mee in verschillende projecten. Verder werk je ook nauw samen met meerdere disciplines (IT, netwerk, commercie, callcenter, etc.) binnen de organisatie. Dit is een dynamische nieuwe (starters) rol waarbij je de kans krijgt om in zeer korte tijd veel kennis en ervaring op te doen van bedrijfsprocessen binnen een Internet Service Provider.

De klant

Onze klant biedt al ruim 15 jaar het grootste en meest diverse aanbod aan radio- en tv-zenders van Nederland aan. Daarmee is zij één van de grootste aanbieders van televisie in Nederland.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het regelmatig uitvoeren van testen en controles vanuit verschillende disciplines;
  • Je werkt mee aan een goede beschrijving van je werkzaamheden;
  • Je zorgt voor het opzetten van rapportages over de resultaten en deelt die bij afwijkingen ook proactief met stakeholders;
  • Je denkt mee over verbeteringen en helpt bij de uitvoering van deze.

Hard skills

  • Je bent klaar met je HBO/WO studie bedrijfskunde of soortgelijk, dit is een echte startersfunctie;
  • Je spreekt Nederlands en Engels;
  • Je hebt stage gelopen en daardoor ervaring met projectmanagement en de bijbehorende planningen opgedaan.

Soft skills

  • Je bent leergierig en wilt dingen begrijpen. Je werkt graag in teams samen;
  • Je begrijpt als geen ander dat kleine fouten impact hebben op de dienstverlening van onze en dus op hun klanten en wil dit graag voorkomen;
  • Je plant het werk nauwkeurig. Je brengt vooraf de wijze van werken en benodigde stappen in kaart en houdt rekening met onvoorziene gebeurtenissen;
  • Je houdt het overzicht en deelt problemen op in deelgebieden, je deelt die informatie op effectieve wijze met belanghebbenden;
  • Je doorgrondt een kwestie, situatie of probleem door het analyseren en interpreteren van gegevens en uiteindelijk vertaal je deze in een oorzaak of oplossing.

Deadline

30 november 2020

Referentie

1557

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Michael Koekebakker

Michael Koekebakker

Account manager / recruiter