085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Onze klant werkt net even anders dan andere directe concurrenten. In de afgelopen jaren hebben zij een indrukwekkende omslag gemaakt naar een digitale dienstverlening. Reden hiervoor? Klanten beter en makkelijker naar de juiste en beste zorg leiden.

Op dit moment zijn er meer dan 150 leveranciers waar zij verschillende diensten op het gebied van IT afnemen. Van kleinere softwarecontracten tot de gehele outsourcing van diensten. Als Vendor Manager ben jij verantwoordelijk voor het realiseren van een succesvolle samenwerking met een groot deel van deze leveranciers. Jij houdt je bezig met zowel de tactische als strategische aspecten op het veelzijdige gebied van leveranciersmanagement. Dat betekent dat jij degene bent die het beste én het maximale uit een leverancier kan halen zodat het contract wat is afgesloten succesvol gaat renderen.

Jouw werkdag draait om het blijven ervaren van de toegevoegde waarde van IT. 

Welke spelers zijn er op de markt? Wie sluit het beste bij het doel aan? En blijven ze gebruik maken van de huidige leverancier of moeten ze contacten aanvullen of vervangen? Jij weet de juiste expertises te verbinden en bewaart het overzicht inzake alle activiteiten die gedaan moeten worden. 

Dankzij jouw vakinhoudelijke kennis en ervaring, weet jij onze klant duidelijk richting te geven aan wat ze doen en hoe ze dat doen. Jij stelt de organisatie in staat om op een integrale manier samenwerkingen aan te gaan met interne stakeholders en externe leveranciers.

De klant

Onze eindklant wil een digitale organisatie worden, zodat zij haar klanten ook in de toekomst goed kan bedienen. Iedere dag werken zij dan ook hard aan de digitalisering van de services die ze bieden en de processen die deze services ondersteunen. Dit doen ze vanuit verschillende pijlers die vallen onder Datacare. De afdeling ICT zorgt voor de ruggengraat van de organisatie door alle applicaties en software te ontwikkelen, integreren en beheren. Er is zoveel te doen en nog zoveel verschil te maken, dat de grootste uitdaging vooral is om het juiste te blijven doen. Focus houden en datgene doen waarmee ze direct en indirect een bijdrage leveren aan zinnige, betaalbare zorg!

Aanbod

De klant heeft een oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juiste oplossingen en jouw persoonlijke groei. De klant werkt plaats -en tijd onafhankelijk en zijn ervan overtuigd dat door de juiste werk/privé balans je het langst gezond blijft. Op deze manier krijg jij ruimte om met jouw unieke talent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise en innovatieve ideeën centraal staan. 

Daarnaast bieden ze jou:

  • Een goed salaris;
  • Een uitgebreide studieregeling gericht op ontwikkeling, loopbaan en de verbreding van je inzetbaarheid;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van € 500,- per jaar;
  • Vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%);
  • Uitgebreide pensioenregeling.

Taken en verantwoordelijkheden

Met jouw vakkennis en visie op leveranciersmanagement kan je nu een volledig nieuwe weg inslaan. Het realiseren van een digitale organisatie gaat niet over een nacht ijs, maar elke stap is er een. Je bent aantoonbaar geïnteresseerd in IT en hebt ervaring met contractmanagement. 

Het zelfstandig selecteren van nieuwe diensten en leveranciers kan onze klant met een gerust hart aan jou overlaten. Jij legt gemakkelijk contact, weet samenwerkingen uit te bouwen naar langdurige partnerships en weet de juiste deals te maken.

Hard skills

  • Minimaal 5 jaar werkervaring;
  • Relevante ervaring op het gebied van contract- en leveranciersmanagement;
  • Afgeronde opleiding richting Informatica of een andere IT-gerelateerde opleiding.

Soft skills

  • Innovatief;
  • Communicatief sterk;
  • Doorzetter;
  • Ambitieus;
  • Flexibel.

Deadline

02 april 2021

Referentie

1645

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Tariq Wijnants

Tariq Wijnants

Account manager / recruiter