085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Jij gaat werken op de supportafdeling van de klant. Binnen dit team ben jij dé wandelende en rijdende helpdesk. Je helpt dealers en installateurs van de oplossingen met het verhelpen van problemen (zowel software als hardware). Gemiddeld vier dagen per week bezoek je, altijd met één van je collega’s, de klanten door heel Nederland voor het repareren of omwisselen van de defecte schermen op locatie. Daarnaast houd jij je bezig met testen: je reproduceert fouten en bedenkt passende oplossingen. Dit doe je uiteraard grotendeels in samenwerking met de knappe koppen van de afdelingen Quality en Product & Innovation. De focus ligt op high end service.

Kortom: jij bent de techneut die klanten happy maakt omdat ze hun scherm weer optimaal kunnen gebruiken.

De klant

Onze eindklant is een trots Brabants bedrijf die interactieve display oplossingen levert voor in klaslokalen en in vergaderzalen van bedrijven. De klant richt zich op de toepassingen van touchscreen technologie die mensen helpen om op een meer comfortabele en professionele manier samen te werken. De touchscreens vonden vanaf toen geleidelijk hun weg naar scholen en universiteiten in Nederland en andere landen, waarbij de interactieve whiteboard-oplossingen geleidelijk aan werden vervangen. Nu, in 2021, is de prioriteit van de klant, de ontwikkeling van touch-oplossingen die meer passen in een zakelijke omgeving.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent klantgericht, maakt goed contact, blijft geduldig;
  • Accuraat de werkbonnen in behandeling nemen, klaar zetten en van het juiste materiaal in de bus;
  • Veilig de schermen tillen en transporteren van de werkbus naar de ruimte bij de klant;
  • Omwisselen van defecte schermen op locatie bij de klant;
  • Ophang systemen aan de wand monteren of AV trolley monteren;
  • Juiste bekabeling en aansluitkabels monteren;
  • Instellingen van het scherm activeren;
  • Connectivity Wi-Fi of network installeren.

Hard skills

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau (voorkeur Bedrijfskundige informatica of gelijkwaardige werkervaring);
  • Je hebt rijbewijs B en een fatsoenlijke rijstijl;
  • Fulltime beschikbaarheid 40 uur per week, gangbare werktijden;
  • Kennis van en ervaring met ITIL;
  • Ervaring en kennis van connectivity oplossingen (Wifi netwerken/ Bluetooth);
  • Ervaring en kennis van Skype for Business of Office 365 functionaliteit(en) is een pré.

Soft skills

  • Flexibel;
  • Zelfstandig;
  • Energiek en resultaatgericht;
  • Netjes, beleefd en prettig in de omgang;
  • Teamplayer;
  • Communicatievaardig;
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed;
  • Representatief (visitekaartje van het bedrijf).

Deadline

30 augustus 2021

Referentie

1733

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Partrick Moerkerken

Partrick Moerkerken

Account manager / recruiter