085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als Functioneel Beheerder AFAS is geen dag hetzelfde. Je bent werkzaam binnen een zelforganiserend team en werkt met name voor de HR afdeling en het beheer van AFAS. Naast je uitgebreide takenpakket, wordt jouw hulp ook ingeroepen bij incidenten. Goede structuur, proactieve communicatie en stressbestendigheid zijn dan ook onmisbaar. Geen dag is hetzelfde.

De klant

Onze klant wil een digitale organisatie worden, zodat zij haar klanten ook in de toekomst goed kan bedienen. Iedere dag werken zij dan ook hard aan de digitalisering van de services die ze bieden en de processen die deze services ondersteunen. Dit doen ze vanuit verschillende pijlers die vallen onder Datacare. De afdeling ICT zorgt voor de ruggengraat van de organisatie door alle applicaties en software te ontwikkelen, integreren en beheren. Er is zoveel te doen en nog zoveel verschil te maken, dat de grootste uitdaging vooral is om het juiste te blijven doen. Focus houden en datgene doen waarmee ze direct en indirect een bijdrage leveren aan zinnige, betaalbare zorg!

Aanbod

De klant heeft een oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juiste oplossingen en jouw persoonlijke groei. De klant werkt plaats -en tijd onafhankelijk en zijn ervan overtuigd dat door de juiste werk/privé balans je het langst gezond blijft. Op deze manier krijg jij ruimte om met jouw unieke talent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise en innovatieve ideeën centraal staan.

  • Een goed salaris;
  • Een uitgebreide studieregeling gericht op ontwikkeling, loopbaan en de verbreding van je inzetbaarheid;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van € 500,- per jaar;
  • Vakantiegeld (8%) en dertiende maand (8,33%);
  • Uitgebreide pensioenregeling.

Taken en verantwoordelijkheden

Het ondersteunen van gebruikers
Binnen de functie van Functioneel Beheerder AFAS ondersteun je de gebruikers.  Je neemt tweedelijns incidenten, meldingen en verzoeken in ontvangst en analyseert deze. Je  zorgt voor een proactieve communicatie met de gebruikers en inventariseert de informatiebehoeften. Afwijkingen en knelpunten worden gesignaleerd en geef jij door. Je neemt daarnaast ook deel aan voorlichtingen voor gebruikers bij nieuwe applicaties en functionaliteiten.

Het beheren van organisatiebrede functionaliteiten, autorisaties en applicaties
Organisatiebreed beheer jij de functionaliteiten en applicaties, zodat deze up to date zijn en probleemloos door de eindgebruikers gebruikt kunnen worden. Eventuele knelpunten en wijzigingen worden dan ook geanalyseerd en vertaald naar specificaties en oplossingen. Je neemt deel aan (interne) klantgroepen en communiceert en adviseert hierbinnen ten aanzien van het eigen aandachtsgebied. Toegekende autorisaties worden gecontroleerd en periodiek geëvalueerd. Je zorgt ervoor dat de processen van A tot Z goed verlopen en krijgt hier energie van. 

Doorontwikkeling van de applicatie
Één van jouw kerntaken is het doorontwikkelen van de applicatie AFAS. Complexe vraagstukken analyseer je en los je (wanneer mogelijk) zelfstandig op. Indien nodig haal je extra informatie en kennis op bij de AFAS expert/consultant. Je volgt de ontwikkelingen binnen de bedrijfsvoering en onderneemt actie wanneer dat nodig is, zodat de applicaties continu op de beste manier worden ingezet.

Contact onderhouden en kennisdeling
Jij fungeert als inhoudelijke vraagbaak en deelt je kennis met een ieder die daarom vraagt. Je participeert in ICT gerelateerde projecten, vervult hierbinnen een expertrol en bewaakt de samenhang tussen de applicaties. Omdat ze met veel externe leveranciers en stakeholders werken, is het belangrijk dat je met hen ook goed contact onderhoudt.

Het opstellen van rapportages
Je beoordeelt een rapportageverzoek op haalbaarheid, maakbaarheid, rechtmatigheid en doelmatigheid. Daarnaast stel je op verzoek van de business informatierapportages beschikbaar op basis van de in de applicatie geregistreerde data. Tot slot worden door jou periodiek beheerrapportages opgesteld op basis van de afgesproken servicelevels.

 

    Hard skills

    • Een afgeronde HBO opleiding in de richting van IT;
    • Aantoonbare kennis en ervaring in het werken met AFAS Profit, AFAS InSite en AFAS OutSite;
    • Aantoonbare kennis van BiSL;
    • Basis kennis van ITIL, Prince II;
    • Ervaring in het werken in een Agile omgeving;
    • Kennis van en ervaring in HR processen.

    Soft skills

    • Innovatief;
    • Communicatief sterk;
    • Doorzetter;
    • Ambitieus;
    • Flexibel.

    Deadline

    30 augustus 2021

    Referentie

    1731

    Geïnteresseerd?

    Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

    Tariq Wijnants

    Tariq Wijnants

    Account manager / recruiter