085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Jij gaat werken op de support afdeling van de klant. Binnen dit team ben jij de wandelende helpdesk. Je helpt dealers en installateurs van hun producten en oplossingen met het verhelpen van ‘technische 3e lijns uitdagingen, zowel software als hardware. De communicatie verloopt af en toe telefonisch maar meestal via een ticketing systeem, en altijd in het Nederlands, Duits of Engels.. Dit doe je uiteraard vaak in samenwerking met de knappe koppen van de afdelingen Quality en Product & Innovation. De focus ligt op high end service.

Kortom: jij bent de techneut die dealers, installateurs en daarmee klanten happy maakt omdat ze hun scherm weer optimaal kunnen gebruiken.

De klant

Onze eindklant is een trots Brabants bedrijf die interactieve display oplossingen levert voor in klaslokalen en in vergaderzalen van bedrijven. De klant richt zich op de toepassingen van touchscreen technologie die mensen helpen om op een meer comfortabele en professionele manier samen te werken. De touchscreens vonden vanaf toen geleidelijk hun weg naar scholen en universiteiten in Nederland en andere landen, waarbij de interactieve whiteboard-oplossingen geleidelijk aan werden vervangen. Nu, in 2021, is de prioriteit van de klant, de ontwikkeling van touch-oplossingen die meer passen in een zakelijke omgeving.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je helpt dealers en installateurs van de producten met het verhelpen van ‘technische 3e lijns uitdagingen, zowel software als hardware matig;
  • Telefonisch de incidenten vastleggen via een ticketing systeem;
  • 1e lijn incidenten zelfstandig oppakken en oplossen;
  • 1e lijn incidenten escaleren naar 2e of 3e lijn;
  • Daarnaast houd jij je bezig met testen: je reproduceert fouten en bedenkt passende oplossingen. Ondersteunen bij functionele testen;
  • Klanten weer happy maken zodat ze optimaal van hun touch displays gebruik kunnen gaan maken.

Hard skills

  • ;Een afgeronde MBO opleiding Informatica of Elektrotechniek of een relevante technische opleiding;
  • Affiniteit met IT, Jij bent de eerste die de laatste nieuwtjes op dit vlak omarmt;
  • Je bent tech-savvy. Configureren en platforms zoals Android en Windows zijn echt jouw ding.
  • Drie jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare technische helpdesk-functie;
  • Kennis en ervaring van ITIL;
  • Ervaring en kennis van een ticketing systeem bij voorkeur Topdesk.

Soft skills

  • Je beheerst de Nederlandse, Duitse en Engelse taal goed;
  • zelfstandig;
  • Juiste communicatievaardigheden;
  • Representatief;
  • Fulltime beschikbaarheid (40 uur per week, gangbare werktijden);
  • Resultaat gericht;
  • Hands-on en energiek.

Deadline

30 augustus 2021

Referentie

1734

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Partrick Moerkerken

Partrick Moerkerken

Account manager / recruiter