085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

De Servicedesk medewerker staat de klanten telefonisch of schriftelijk te woord en vraagt door totdat de vraag helder is en geeft, bij voorkeur, direct antwoord. De medewerker krijgt vragen op ICT-gebied. Deze vragen zullen vooral technisch zijn. De medewerker registreert binnengekomen meldingen en zorgt hierbij voor een correcte registratie.

De medewerker lost zoveel mogelijk direct op, raadpleegt eventueel diverse kennisbronnen en formuleert een correct antwoord. Hij/zij doet voorstellen voor de kennisbank als blijkt dat gevraagde kennis niet aanwezig is en denkt actief mee over verbeteringen in processen en/of procedures.

De klant

Onze eindklant is een toeleverancier in de autoindustrie.  Men produceert auto-onderdelen voor alle automerken en werken wereldwijd.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je voert de installatie, reparatie en preventief onderhoud van pc’s en aanverwante systemen uit;
  • Je helpt bij het bepalen van geschikte software om aan de gebruikerseisen te voldoen;
  • Je beheert de benodigde benodigdheden voor printers;
  • Je installeert software, patches en updates op desktops, laptops en persoonlijke apparaten;
  • Je bied 1e lijns technische ondersteuning voor eindgebruikers, computers hard- en software, printers en de netwerkconnectiviteit;
  • Je lost software- en hardwarestoringen op en identificeert netwerkproblemen wanneer deze betrekking hebben op persoonlijke computers (desktop- of laptop);
  • Je helpt de netwerkbeheerder-/analist bij het oplossen van netwerkgerelateerde problemen met eindgebruikers;
  • Je communiceert met leveranciers om reparaties van hardware, d.w.z. printers, laptops en desktops, te vergemakkelijken;
  • Je voert image builds uit voor gebruik op alle desktops en laptops.

Hard skills

  • Je hebt een opleiding op MBO niveau gericht op ICT;
  • Je hebt kennis van ITIL-processen;
  • Je hebt algemene kennis van pc-architectuur (hardware en software):
    • Windows 95, 98, 2000 of NT 4.0.
    • Ghosting/imaging processen die worden gebruikt voor schijfduplicatie in standaard omgevingen. Naleving van voorgeschreven helpdeskprocedures.
  • Relevante werkervaring op een ICT servicedesk;
  • Een MCSE diploma is een pré;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift.

Soft skills

  • Je hebt een collegiale en klachtgerichte instelling en bent flexibel inzetbaarheid;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een service- en resultaatgerichte werkhouding die je combineert met zelfstandigheid, creativiteit en oplossingsgericht;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je bent betrokken en neemt initiatief;
  • Je hebt een positieve instelling en een flinke dosis enthousiasme;
  • Je bent ambitieus, gedreven en doortastend.

Deadline

30 september 2021

Referentie

1772

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Ben Wijnants

Ben Wijnants

Sales manager