085-8770636 info@newyobs.nl

De opdracht

Als Customer Succes Manager speel jij een belangrijke rol bij digitale transformatie bij de relaties van onze klant. Zo ben jij het eerste aanspreekpunt op tactisch en strategisch niveau en werk jij nauw samen met jouw relaties voor het opstellen van een routekaart voor het ontwerp, de uitrol en het beheer van hun digitale werkomgeving. Denk maar aan oplossingen op het gebied van schaalbare infrastructuur, veilig werken en datagedreven werken.

Daarnaast ben jij de spin in het web als het gaat om alles wat en waar jouw relatie mee te maken heeft. Je schakelt met het klantteam dat zich bezighoudt met de dagelijkse operatie rondom jouw relatie. Je staat in nauw contact met de projectmanagers en de eigen technische experts om er voor te zorgen dat nieuwe klanten zo soepel en succesvol mogelijk onboarden en blijft aan boord gedurende de gehele looptijd om continu samen met de klant blijvende waarde te creëren. Je schakelt met accountmanagers als er zich commerciële mogelijkheden voordoen. Je hebt en geeft inzicht in de prestaties en KPI’s. Je organiseert inspiratiesessies en creëert nieuwe inzichten. Je draagt zorg dat jouw klant het maximale kan halen uit zijn contract gedurende de gehele levensduur en bespreekt dit dan ook regelmatig.

De klant

Onze eindklant heeft zeventig gepassioneerde collega’s in dienst en zijn al meer dan veertig jaar één van de meest moderne serviceproviders van Nederland. Met hun betrouwbare en slimme IT creëren ze blijvende waarde voor hun klanten. Dankzij hun moderne Microsoft cloud- en werkplekoplossingen ervaren de klanten van hen wat digitaal kan betekenen. Hierdoor zijn ze in staat om blijvend te innoveren en genieten ze dagelijks van een service met een glimlach.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Jij kruipt in de huid van de relaties van onze eindklant;
  • Jij weet als geen ander wat de status van het behaalde succes is na de verkochte en geïmplementeerde trajecten van de moderne Microsoft oplossingen als modern samenwerken met MS Teams, de werkplekken met Virtual desktop, serverlandschappen Azure Cloud, moderne werkplekken anywhere en anytime en veiligheid en informatiebeveiliging;
  • Want met het nauwkeurig blootleggen van deze blueprint kan jij goed de waarde creatie bepalen, inschatten naar het gebruik en selling up en cross selling uitvoeren in samenwerken met de accountmanagers;
  • Jij bent pas een gelukkig mens als jij overtuigt bent van het succes van gebruik en afname van het portfolio door jouw klanten.

Hard skills

  • HBO of academisch denk- en werkniveau;
  • Kennis van bedrijfsprocessen, strategie en ontwikkeling;
  • Een bewezen track record van onboarding, behoud en uitbreiding van complexe accounts is een dikke pré;
  • Kennis van en ervaring met ITIL, SAFe, Scrum, of vergelijkbare frameworks is ook aantrekkelijk.

Soft skills

  • Sterke communicatieve vaardigheden waarmee je commitment van personen en teams creëert en versterkt;
  • Een goed luisterend oor en de capaciteit om als bruggenbouwer tussen technologie en business te acteren;
  • Affiniteit met ontwikkelingen op het gebied van Cloud transformatie, informatieveiligheid, moderne werkplek en business innovatie;
  • Een open mind en een honger naar nieuwe kennis;
  • Een goed commercieel gevoel om kansen op korte- en lange termijn af te wegen;
  • Een hoge mate van zelfstandigheid;
  • Passie en energie (en een beetje humor).

Deadline

30 november 2021

Referentie

1654

Geïnteresseerd?

Neem contact op met de persoon hiernaast. Vul de velden in, of bel 085-8770636, of mail naar info@newyobs.nl.

Partrick Moerkerken

Partrick Moerkerken

Account manager / recruiter